zondag 14 juli 2013

Hartjes zondag 28 en een drukke week

Alweer een week voorbij,
wat gaat de tijd toch snel.
Deze week stond in het teken van de kleinkids
 waarvan de moeder nog geen vakantie had.
Dus nog even druk voor oma 
een kleindochter met vriendinnetje te logeren
dan natuurlijk naar de speeltuin en 
samen in het bad en ook nog samen in het logeerbed (2persoons)
slapen. wat een feest is dat.
de volgende dag weer naar huis.
en oma kon even opruimen.
donderdag ben ik met 2 kleinkinderen een dagje op stap geweest ook heel gezellig
er moest natuurlijk nog een cadeautje voor de vakantie gekocht worden.
en toen kibbeling eten op (t)Urk.
Zoals mijn kleindochter zegt.
Bij thuiskomst bleek de moeder ook thuis die had nu ook vakantie
dus heeft oma ook vakantie.

Gisteren onverwacht mijn dochter met de kinderen op bezoek 
we zouden naar het pannenkoekenhuis, 
maar weer een ander plan ze wilde even langs haar broertje
nou ja broertje van 193 cm.
maar goed hij is jonger, dus dan mag je broertje zeggen.

Onverwacht had ik al mijn kinders bij elkaar.
hoe goed kan je het hebben


Maar zo is er niet veel gekomen van handwerken
wel de nodige hartjes gemaakt dat gaat dit jaar tenslotte wel door
en af en toe wat hexagonnen gesneden het moeten er 196 worden 
dus in etappes anders vind mijn schouder het niet goed.

hieronder weer de hartjesoogst van deze week.
 08-07-2013
09-07-2013

10-07-2013
11-07-2013
12-07-2013
 13-07-2013
14-07-2013

1 opmerking:

Sylvia zei

Ja heerlijk hè zo onverwachts met zijn allen bij elkaar. De hartjes gaan nog steeds perfect, zie ik!
Groetjes Sylvia.