woensdag 24 juli 2013

randen applicatie hartjes quilt

Gisteren gelijk het leuke strijkijzertje in gebruik genomen.
Biasband gemaakt met de biasbandmaker en het strijkijzertje ging perfect


 Dan maar gelijk de randen getekend voor 
de applicatie hartjes quilt
de 50 hartjes had ik al een keer gemaakt met freezerpaper

 Aan het eind van de avond waren alle randen voor
zien van de randjes en hartjes, 
nu nog appliqueren, 
er moet dan daarna ook nog geborduurd worden 
en een heleboel balletjes erop.
Eens gaan kijken hoe ik die moet maken.
 Bij de airco gisteren ging het als een speer.
Hier mijn werk van vanmorgen in de tuin het gaat erg lekker zo.
de hoeken zijn getekend en die worden schuin.
als de randen zo ver klein zijn, dan gaan ze aan de top
en dan pas de hoek hartjes erop.

Vanmorgen kwamen ook deze door de brievenbus.
Ik kocht ze altijd los, maar nu toch maar een abonnement
want ik wil er geen eentje missen.

1 opmerking:

Ria van Kasteel zei

Handig apparaatje hè ombis bandjes te maken en met zo'n mooi ijzertje helemaal een feestje.

Groetjes van Ria :0))