woensdag 8 juli 2009

Gezellige middag

Vanmiddag een heel gezellige middag gehad.
Ben bij een quiltvriendin geweest.
Alles doorgepraat en bekeken voor mijn hexagonnetjes en
er toch een verandering weer in aangebracht.
Zij is met een Newyork Beauty bezig.
We hebben hier mee zitten stoeien om alles er mooi op te krijgen, maar aan het eind waren we toch nog niet tevreden.
Zo zie je twee weten meer dan een.


Ze is ook helemaal enthousiast over de antieke quilt en de stofjes ervoor.
Denkt er over om er toch ook aan te gaan beginnen.
Dat zou leuk zijn, dan kunnen we samen er aan werken.

Dinsdagmiddag had ik alle blokjes toch nog gesneden. ze zijn toch 3.5x3.5 geworden.
Ik heb ze uitgelegd en opgeborgen in mijn hobbsboek. Want het naaien moet even wachten.



Morgen krijg ik mijn oudste 2 kleinkids samen te logeren allebei zijn ze 4. nichtje en neefje dus.
En willen graag samen bij oma logeren.
Dat wordt vast dikke pret.
Er was al een plan voor mooi weer, maar nu ook maar wat bedacht voor slecht weer koekjes bakken en versieren is vast ook leuk.

Nu maar snel naar bed, want het wordt druk morgen.

3 opmerkingen:

Leintje zei

Gezellig vooruitzicht met twee vierjarige kleuters! En vermaken, dat zal wel lukken!
Mooie stofjes ook voor je AQ, dus dat wordt ook een mooierd!

Groetjes, leintje

Klaske zei

Veel plezier met de kleinkids!!

Wilma zei

Veel plezier met je kleinkinderen!!