vrijdag 24 juli 2009

Klosjes...sterretjes


Mijn tijd is deze week gaan zitten in de quilt voor mijn kleindochter en met de hand alleen deze 2 klosjes en een ster voor de AQ.
Ik had die nog nooit gemaakt, maar met de hand is hij heel goed gelukt.
Een tip opgevolgd door alle naadjes naar 1 kant te draaien net een molentje
en toen de driehoekjes en vierkantjes erin.
Door het klosjes naaien ben ik toch secuurder geworden merk ik en lukken scherpe hoekjes nu beter.

Aldoende leert men!!!!!

Fijn weekend iedereen!!!!! met eens geen regen................

9 opmerkingen:

wilma zei

Het ziet er prachtig uit, Dorine.
Je hebt de smaak of te wel het virus al goed te pakken!! Het patchwork virus wel te vertsaan...
:o0

Elly zei

Je sterretje mag er zeker wezen, hij is goed gelukt. Succes verder.
groetjes Elly

yvonne zei

Heel mooi geworden en die sterretjes zijn zo schattig

katrien zei

Leuk je klosjes en ja de sterretjes zijn niet zo makkelijk hé,maar na wat sterretjes gaat het vlotter gaan ,succes.

gerda zei

zowel de sterretjes als de klosjes zien er mooi uit...heerlijk he zo'n werkje op de hand..;0))

Erna zei

Je middenblok is prachtige geworden en je ster ziet er ook goed uit.

Guusje, zei

Mooie klosjes en je sterretjes zijn ook mooi.

Gerda Hartman zei

Wat leuk zeg die hartjesquilt voor je kleindochter. En die sterren vind ik ook zo mooi. Dat ga ik ook eens proberen. Heb je de sterrenquilt bij Jookies gezien?

YokkoBears zei

Mooie klosjes en mooie ster.

Je hartjesquilt wordt ook mooi.
En wat leuk dat je dat speldenkussen nog hebt en ook gebruikt.