zaterdag 18 juli 2009

klosjes, hexjes en antieke quilt

Hallo allemaal,
eerst even een update van de klosjes, zoals je ziet geen foto.

want er is er niet een gemaakt wel heb ik er zo'n 20 getekend en geknipt.

Maar het handwerk heb ik deze week besteed aan een hoek voor mijn hexjes quilt.
eerst de hexjes gemaakt en toen aan elkaar.

Dit wordt de linkeronderhoek.



Verder had ik het op de naaimachine druk met de antieke quilt van Guute.

Het middenstuk is nu klaar.


Kijk eens op de foto zoek het verschil.!!!!!!!!!!!!!!

Ach ja had ik het hele blok klaar ziet donderdagmiddag mijn quiltvriendin gelukkig

ineens dat er een blokje binnenstebuiten zit.

dus uithalen en veranderen. Nu goed alleen nog niet gestreken.

we hebben ook al de nieuwe stukjes samen bekeken ,

maar of ik die ster ga appliceren weet ik niet.

eerst maar eens de sterren maken. Die doe ik denk ik maar met de hand.

Kan je toch iets secuurder werken.

Zo al met al was het een vruchtbaar weekje.

En tussen al de buien door ook nog genoten van een mooie zonsondergang.





11 opmerkingen:

katrien zei

Mooi middenblok.En de hexjes ook al zo leuk.

gerda zei

nou lekker opgeschoten...en ik moet wel heel goed turen hoor voor het verschil.....
en de hexjes..waauw..vind ik zooooo leuk!!
fijne dag

Elly zei

Ik heb de foto uitvergroot om het te kunnen vinden, maar goed dat je een speld erop hebt gedaan en toen zag ik het ook. Ik geloof dat ik voorlopig maar niet met hexjes ga werken, volgens mij is dat superverslavend.
Succes verder en een fijn weekend.
groetjes Elly

susis quilts zei

hello,your middle looks beautiful,groetjes,susi

Else zei

Jammer geen klosjes volgende week beter! Je middenstuk is erg mooi geworden. Fijn weeken tot klos, Else

wilma zei

Mooi middenblok. Gelukkig zag je het nu en niet als je alweer een stuk verder bent. Je hexjes zijn prachtig!!

Guusje, zei

Wat worden je hexjes mooi en je antieke quilt wordt ook al zo mooi, zie het verschil niet zo op het oog. Knippen van klosjes is ook veel werk zo te zien heb je het erg druk gehad deze week.

kitty zei

Ha die Dorine,
Wat een kunstwerkjes laat je hier weer achter!!!!
Is die hoek van die antieke quilt, van een sprei?
Veel succes ermee.
groetjes Kitty

yvonne zei

Ik moest het echt vergroten om het te zien .
maar als je met je neus op het werk zit dan zie je het zeker.
Beter nu dan als je wat verder bent.
het is allemaal wel mooi aan het worden

Erna zei

Je middenblok van de Antique Quilt is prachtig geworden.

Hennie zei

Mooi hoor je hexjes, het middenstuk van je antiek quilt is ook niet mis.
Fijne zondag Hennie.