donderdag 23 juli 2009

middagje snijden



Hier het resultaat van een hele middag en vanmorgen het laatste restje snijden.Dit zijn de stofjes voor in totaal 72 hartjes voor de quilt voor mijn oudste kleindochter.

Van 24 stofjes heb ik alles drie maal gesneden en dan ga ik ze willekeurig door elkaar maken.

Met dan weer een hartje erop geappliceerd. Die moeten nog geknipt maar de lapjes ervoor liggen al klaar (links). Ook de papiertjes zijn geprint. Voorbeeld hartje in voorgaand berichtje.

Dus oma mag aan het naaien. Deze maak ik wel op de naaimachine hoor.

Ik heb al zoveel handwerk onderhanden. Dit is nu een mooie afwisseling.

Nu het allemaal zo klaar ligt heb ik er echt zin in.
Ik heb er maar even alvast 2 genaaid.
Nog leuk om te vertellen, het speldekussen heb ik nog op de lagereschool gemaakt en is dus denk ik 47 jaar oud.
en nog steeds in gebruik.

Geen opmerkingen: